STABILT USTABIL

Bare ei lita oppdatering fra dagen i dag..som har foregått innendørs..i siruptempo…
Skulle EGENTLIG i en 60-årsdag i dag, til ei av venninnene mine – en sånn overraskelsesbursdag som har blitt planlagt av familien i flere måneder – men formen min i går og i dag, tilsa at jeg makta ikke å dra. Kjempesynd, men sånn er det nå bare noen ganger..

Så hva HAR jeg klart å gjort i dag, da?
Eeeeh… blogga…strikka på påskelestene mine (som snart er ferdige)…og tatt bilder av været som ikke har klart å bestemme seg for hvordan det skulle oppføre seg i dag.. Snakk om å være stabilt ustabil, altså!!

Det hadde snødd i natt, men da jeg (endelig) rulla meg ut av senga, var det faktisk antydning til sol og blå himmel på utsida av vinduet..

Men ikke så lenge etterpå var det plutselig snøkov så det holdt..

…for så å plutselig lysne opp igjen..

Og sånn har det fortsatt i heile dag…ikke søtten at det har klart å bestemme seg..og nå ut mot kveldinga laver det ned igjen, for ørtende gang.

Ja..og så har jeg faktisk klart å knødd meg til å lage meg litt varmt å spise. Nå var det jo vaffel-dagen i går..men da skippa jeg hele vaffelstyret.. men så kom jeg på at jeg hadde et par matvafler i frysa. Det er da rett og slett vanlige vafler med minimalt av sukker..
Tok en sånn og hadde på ost, krydder og skinke, og varma det i mikroen til osten var smelta..så hadde jeg på en dæsj rømme og en dæsj tyttebærsyltetøy… and enjoy, si bærre æ 😉

Nå skal jeg se om jeg får sett én episode til av det kakeprogrammet jeg starta på i går – men har ikke store forhåpninger til detta nettet på bygget, akkurat…lørdagskveld og stort sett alt av folk hjemme.. HAH!! (jaja..ingen kan si at æ ikkje er optimistisk, hehe )

Da gjenstår det bare å si takk & go´natt fra denna førkja her.

Resten av innleggene fra i dag, finner du her:

Kaffe i senga 

Er det en kunst å lese blogg..?

Ju-huuuuuuu 2015

Bier og blomster 

6 kommentarer
    1. God natt, det er veldig vinter hos deg og her hos oss bader man…så mange som badet i dag jeg!
      Vaffelen din så god ut…..Natta og klem til deg! Håper formen er bedre i morgen…

    2. Ganske så likt vær som det har vært hos oss også i dag.
      Ganske så typisk vårvær. Veldig skiftende.
      Med klokkestilling i natt går vi hvertfall en varmere tid i møte.
      Riktig God Natt! 🙂

      1. Ja usj, man veit jo om at været veldig ofte blir sånn som dette om våren – men like frustrerende hvert år, hehe..
        Men ja, nåååå er vi hakket nærmere sommeren 😊
        Takker, natta var god den.. og nå får jeg bare si gooood mårra til deg.😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg