KAFFE I SENGA

Kaffe på senga er jo BESTANDIG koselig.. selvfølgelig hadde det vært ekstra koselig om man hadde fått SERVERT kaffe på senga – men jeg kan faktisk ikke huske sist det skjedde, hehe..
Eller…joooo…jeg bare lurer på om det ikke var en kompis som sendte ei “lås opp ytterdøra og gå og lægg dæ igjen” melding i den tida jeg bodde i den lille, gule hytta ved havet..for sånn ca.5  år sida..og som da kom innom med kaffe & ferske bakevarer fra bænsen til felles frokost, mens vi begge satt godt oppskora i senga og skravla mainnkjit, haha..

Men utover det, må jeg nok pent servere min egen kaffe.. og da heter det vel at “jeg tar kaffen i senga” – i stedet for å få kaffe på senga..

Forresten – kul kopp, eller?

Den var kjøpt på Rainforest Cafe inne på DisneyWorld i Florida i 2010.. Litt bilder derfra kan du se om du trykker på den blå linken..

Og hva dagen i dag bringer, må han Mershk vette.. Jeg våkna klokka 5, og energinivået er ikke heeelt på topp. Har faktisk litt vondt (ømt) i operasjonssåret, men det er ikke rødt rundt og jeg har ikke feber..så gudane veit hva det er som irriterer det nå.. Men på den andre sida, så er det jo bare 1 1/2 uke sida operasjonen, så det er vel temmelig normalt at det skal gå litt opp og ned enda..

Og ute i verden? Vel, ute ser det…eeeh..ikkje ut 🙈 da det har snødd igjen i natt.

Hvor mye, aner jeg ikke, for jeg har ikke gidda å se etter enda..

Så jeg blir nok å holde min eminente bakdel hjemme i dag.. og sikkert i mårra også. Men hvis jeg ikke snart kan få begynne å få litt fysisk utfoldelse her, kommer ryggen min til å kollapse totalt. For DEN verker, den.. stakkars jævel er jo ikke vant med å sitte/ligge 3/4 av døgnet..

…uuups..ble mye skravling på meg nå på mårran..
NÅ skal jeg bælme innpå litt mer mårrakaffe og lese meg litt opp på bloggen, sida jeg ikke var innom her i går ettermiddag og kveld..og alt dette skal jeg gjore I SENGA!! 😉

Ha en riktig flottersfin lørdag, alle dåkker flotte folkan der ute.

 

11 kommentarer
    1. Godt å ta kaffen på senga og det kommer tidsnok dager hvor du kan komme deg ut å i farta igjen. Det er når man ikke kan man merker hvor mye den vanlige hverdagen betyr ❤

      Håper du får en fin dag hjemme og at verken går over kjapt

      klem

      1. Ja det er absolutt en veldig avslappende måte å starte dagen på 😊 Og visst kommer jeg meg tidsnok i vigør igjen – men som du sier, det er når man er fratatt muligheta at man virkelig ser hva ting betyr for en (som å dusje, hehe)
        Takk for det ❤ og håper at du også får en riktig fin dag. Klemmerz i retur fra nord.

    2. Oj… snø på vinduet… Håper det ikke er mye som har kommet…
      Kaffe på senga… jeg vil helst unngå det 🙂 Tenk om du søøøler…. hehehehh uansett er kaffa godt om morgenen.
      Håper du får en fin dag uansett snøfall <3 Her er det 1 plussgrad og rim plutselig 🙂

      1. Ja usj… men når jeg endelig titta ut, ser det ut til at det er kommet bare 2-3 cm til nå…heldigvis 😊
        Søling er jo selvfølgelig ikke noe særlig – meeen..tar sjansen likevel,jeg.. og godt vi er forskjellig, da 😉
        Takker for det..og håper din dag også blir riktig fin ❤

    3. Jeg drikker aldri kaffe hverken i eller på senga. Enda jeg har en som kunne servert PÅ senga… MEn han sover lenger enn meg 😀 Men jeg tar kaffen i stua i sofaen, i mange timer. På mårran. Føles som senga 😀 Her skinner sola, og skal ut å tasle litt, og litt kafe. Man får lage seg en fin dag 🙂

      1. Mårrakaffe i ei god sofa er jo heilt innafor det også, ja..noe jeg aldri gjør, hehe… for normalen min (når jeg er innomhus) er jo å henge halvveis ut av vinduet for å få luft..og det minner ikke mye om å være i ei seng, akkurat 😉
        Kos deg masse-masse med taslinga og kafe i det fine været.. og yepp..vi har faktisk et ansvar der, for å sjøl gjøre det vi kan for at dagene skal bli gode 😊❤

    4. Koselig med selvkokt kaffe på senga også. Snø???? Hjelp, ja det er visst bare mars og april kan vel lure oss med litt vinter også. Ta det lekkert og nyt dagen!

      1. Javisst er det kos😊
        Mhmmm…men man veit jo utmerket godt at her kan det faktisk komme mye snø til og med i mai..sjøl,om det heldigvis ikke skjer SÅ ofte 😊
        Takk det samme, du ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg