ROLIG KVELD

Sett sånn.. da var dagen snart over for meg, og jeg akter å ha en rolig kveld videre til jeg skal køye.
Var jo seint oppe i  dag til meg å være (5.30), men kjenner at den store trøtta er på tur å komme likevel.

Veit ikke med dere, men jeg har hatt en flott palmesøndag. Vært litt hjemme og surra for meg sjøl, vært ute og kosa meg med middag i godt selskap og avslutta kvelden med en kjøretur sammen med go´venninna. Ble ikke den lange turen i dag, for hun hadde besøk da jeg kom – og så måtte hun være hjemme igjen før 21.. men en liten tur ble det da, og det gjorde godt – for jeg stresser skikkelig ned når jeg kommer bak rattet. Ikke at jeg var stressa, da…men det var med på å sette “standarden” for resten av kvelden…nemlig rolig 😉

Og yeppz, jeg tok et par bilder bare til ære for dere, hihi

Elgsnes utenfor Harstad.

Da sier jeg takk for følget og håper dere får en fortsatt flottersfin kveld 😊

Det ble litt flere innlegg enn jeg hadde tenkt i dag – men det er nå bare sånn de blir..og du finner alle sammen under her:

Quiz til mårrakaffen – del 13
Så var det påskevottan, da
Søskendagen
Palme(søndag)sus

6 kommentarer

Siste innlegg