QUIZ til mårrakaffen – del 13

God søndag, alle sammen. I dag har jeg ingen grunn til å klage på noe som helst.. sovna rundt 23 i går kveld, og har faktisk sovet helt til litt før 5.30 i mårres – og DET var deilig, det.
Så nå har jeg hatt ei nydelig stund foran vinduet mitt med mårrakaffen, og svart på litt kommentarer her inne.. og velger meg i dag en ny runde med spørsmål & svar som første blogginnlegg – disse er da henta fra Veralynn.. og HER kan du se hennes svar.

Spørsmål 1: Kan du beskrive den absolutt verste frisyren du har hatt?

Svar: Det er definitivt på barneskolen.. en ting er nå at det ble plassert en bolle på hauet mitt og klipt rundt – men panneluggen min ble jo kutta så høyt oppe at den nesten var i nakken, haha

Spørsmål 2: I hvilke situasjoner føler du deg sjenert?

Svar: Hmmm.. sjenert? Veit ikke helt.. Men jeg blir som oftest satt ut når jeg skal be om noe til eller for meg sjøl, for jeg føler at jeg maser. Og så er jeg ikke god på å få skryt.. Men om det kan kalles sjenert eller ekkelt/flaut kan jo diskuteres..

Spørsmål 3: Når sang du sist for deg selv, og for noen annen?

Svar: For meg selv – hver steika dag 🤣
For andre – aldri bevisst, unntatt i begravelsen til begge foreldrene mine. De som eller (stakkars sjeler) slumper til å høre kråkekraksinga mi, er de som slumper til å være til stede når jeg får et “tuilltak”, og plutselig kan hoie ut ei strofe eller 3 ut av det blå 🙈

Spørsmål 4: Finnes det noe du har drømt om å gjøre lenge som du ikke har gjort, og hvorfor har du ikke det?

Svar: Mange ting, faktisk.. Dersom jeg ser bort i fra alle de stedene jeg har drømt om å besøke, som Grønland, så fantaserer jeg ofte om å ta klatrekurs og komme meg opp på Stetinden, ta dykkerkurs og bokstavelig talt svømme med fiskene..lære meg drifting, hoppe solo i fallskjerm, være med på tur både i helikopter og i ubåt.. og – den største drømmen av alle – være med ei romferge opp i universet.. da kunne jeg dødd 5000% lykkelig, da 😍
Pluss – jeg har faktisk drømt om å bo et år i villmarka (men det vil jeg ha et menneske sammen med meg til å gjøre) i campingvogn, bobil eller husbåt.. Campingvogn HAR jeg jo bodd i, sjøl om det bare var 1/2 års tid.. husbåt har jeg ikke hatt muligheten til – men NÅ er jo faktisk drømmen om bobilen innen rekkevidde – takket være alle dere nydelige folkan som hjelper til å dra lasset 💖
Men hvorfor jeg ikke har gjort alt det andre? Økonomi!! (eller rettere sagt mangel på en sådan, hehe..)

Spørsmål 5: Når gråt du sist så andre så det, og når gråt du når var alene?

Svar: Gråt? Foran andre?? Det kan jeg faktisk ikke huske at jeg har gjort i voksen alder (18+)..unntatt litt småsnufsing som resultat av litt for blanke øyne, og 3-4 tårer som har rukket å trille før jeg har fått tørka de vekk.
For meg sjøl?? Vel – i ærlighetas navn – sist jeg gråt skikkelig for meg sjøl, var et par dager før jeg bestemte meg for å si opp her jeg bor, fordi jeg var så utrulig lei og dønn sliten av at hauet hele tida gikk på høygir om hva jeg skulle gjøre med livet mitt videre..

Vel – når dere nå er ferdige med å smile, le, flire, riste på hauet eller hva dere nå enn gjør når dere leser sånne her innlegg – ha en nydeligvakker palmesøndag, alle sammen 💖

6 kommentarer
    1. Herlige planer for fremtiden, håper virkelig at du lykkes med noen av dem i hvertfall…
      En dag blir du rik på bloggen og kan skrive bøker og dra inn kroner….Topp! Gleder meg til å følge campinglivet ditt…
      Klemz…

    2. Oi, vi er jammen forskjellige. Gråte, det gjør jeg rett som det er. Jeg er nok litt ekstra følsom der.
      Men kjekt å lese svarene dine. Fin måte å bli bedre kjent på. Kanskje jeg skal låne denne 🙂
      Fineste søndagen til deg ♥ Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg