PALME(SØNDAG)SUS

Okey.. er vel ikke akkurat så mye palmesus, akkurat – men det ble litt sus på palmesøndag.. sånn derre sus & dus, i form av å spise middag ute på gatekjøkken.. Og DET er noe jeg ikke er vant til  – så er det å vente at jeg føler jeg levde i sus & dus i dag, hehe..

Og hvordan hadde det seg at jeg har inntatt palmesøndags-middagen ute?
Joda, det var nå denna snille naboen min da, som lurte på om jeg hadde lyst til å være med ut å spise.. noe jeg selvfølgelig ville. Så han plukka meg opp etter jobb, og så dro vi til Kaikanten Mat & Catering og storkosa oss skikkelig.

Det ble saltkjøtt på oss begge..

..og etterpå ble det kaffe og årets første soft-is..med sitron & salt lakris på denna førkja 🤩

Og nå har jeg surra meg en tur til go’venninna mi, og skal jårre litt sammen med ho noen timer før kvelden kommer hoppende..

8 kommentarer

Siste innlegg