OPPDATERING & ETTERTANKE

I dag har det vært en dag viet til oppdatering og ettertanke..

Oppdatering av meg sjøl, både om hva som skjer her på bloggen, og litt om hva som skjer i livet til de jeg bryr meg om. Skravla bl.a ei god stund med han kompisen min som jeg hadde med meg på roadtrip i månedsskiftet februar/mars.. Vi har ikke snakka på godt og vél 2 uker, så det var kjekt. Og ingen av oss har et behov for å henge over den andre.. vi har våre separate liv, og at vi ikke snakker sammen verken ukentlig eller månedlig er helt normalt.. men når vi da først ringes – eller møtes – kjennes det ut som om det var i går vi så hverandre sist. Og så melda jeg litt med go’venninna mi nå i kveldinga. Ho er ikke heilt i form om dagan, stakkars – så jeg måtte sjekke om ho “står han av”…og det gjør ho.. “ukrutt forgår ikkje så lett” var hennes ord, hehe.

Det er ikke mange jeg har rundt meg..ei god “handfull”.. men jeg setter SÅ utrulig stor pris på disse få, men fantastiske folkan æ har i livet mitt..dem er absolutt gull verdt.

Ellers var det den delen som var via til ettertanke, da.. Litt av fokuset har streifa den livsstilen min og alt jeg har opplevd på godt og vondt de siste 7-8 årene.. men hovedfokuset – på denne siste dagen i mars – har vært på nettopp den måneden som nå tar slutt.. for den har hatt veldig mange skarpe svinger og et terreng med enormt mange berg- og dalbanelignene topper og dalsøkk… men alt i alt – etter å ha hatt ei “opptelling” – mars har vært veldig, veldig bra 😊

Ha en riktig fin torsdagskveld da, folkens – og ei riktig god natt etter hvert..så sees vi i neste måned.

Ble noen innlegg i dag, da.. og linkene til de, finner du her:

Quiz til mårrakaffen – del 11
Hva svarten skjedde i går..
Nødvendig onde – med belønning
Storskaret

8 kommentarer
    1. Gode venner er de største skattene ♥ Og det trenger ikke å være mange. Kvalitet er viktigere enn kvantitet.
      Det er godt å høre at du har hatt en god mars. Min mars har også vært ganske god. Til tross for enkelte nokså kvasse fartsdumper.
      Så håper jeg både for deg og meg, at april blir enda bedre ♥ Klem

      1. Det er helt sant – og ja, kvalitet foran kvantitet 😊
        Takk for det ❤ Godt å høre at du også har hatt en rimelig god mars – og så krysser vi fingrene for en bedre tid for oss i måneden(e) som kommer.
        Klemz❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg