QUIZ til mårrakaffen – del 11

God mårra  godt folk – håper dåkker har hatt et fint døgn sia sist jeg var innom her.
Noen har kanskje fått med seg at det kom kun 2 innlegg fra meg i går – og at jeg heller ikke svarte på kommentarer eller var innom for å kommentere hos dere.. og forklaring på DET kommer litt seinere. Er for trøtt til å gidde å prøve å ordlegge meg på en fornuftig måte akkurat nå – derfor tar jeg en ny runde med spørsmål & svar som jeg denne gangen har stjælt hos Veralynn.. hennes svar finner du HER

Spørsmål 1: Om du fikk velge en låt som din uvenn måtte høre på non-stop i en uke, hvilken låt skulle du velge da?

Svar: Trur det måtte bli “Psycho”… til Hitchkok´s film med samme navn..

Spørsmål 2: Irriterer det deg om bilde ditt i passet eller på førerkortet ikke blir så bra?

Svar: Nei egentlig ikke – sånne bilder ser da vel aldri særlig bra ut..eller??

Spørsmål 3: Hva er den verste duften du kan tenke deg?

Svar: Lukta av jordbærviskelær… Den lukta som jeg forbinder med noen rosa viskelær som “alle” hadde på midten/slutten av 80-tallet. DA syns jeg de lukta godt, men nå slår magen krøll på seg når jeg kjenner noe som minner meg om den lukta… GRØSS!!

Spørsmål 4: Om du ble tvunget til å velge mellom å aldri mer i livet bruke noen for for sminke, eller aldri mer få lese en bok. Hva skulle du velge?

Svar: Enkelt – aldri bruke sminke.. da jeg pr. i dag aldri bruker sminke, hehe

Spørsmål 5: Hadde du noe kallenavn da du var yngre?

Svar: Ja… tjukka.. smultblubba.. blåkvalen.. Take Your Pick!

Yeppz..det var alt i denne omgang..på tide å bælme mere mårrakaffe 😁

10 kommentarer
    1. Mange like svar her – og jordbærviskelèr ja—- det var en tid 😀
      Å ha slike kallenavn er ikke noe morsomt i det hele tatt…. 🙁 Men som barn er en ikke fullt så klar over hvor sårende det er … men som voksnere – ungdom…. ja da burde en vite bedre…

      Lag deg en fin torsdag 🙂 Her er det centimetere med snø – og kaffe og havregryn er klart for inntak 😀

      1. Så morsomt 😊 Og ja, det var sannelig litt av en tid, hehe.
        Nei sånne kallenavn er over hodet ikke morsomt – dessverre kan både ungdom og voksne være veldig jævlige når de setter den sida til..
        Takk for det. Her er det enda hvitt så langt øyet kan se.
        Kos deg med frokoststunda di, og ha en riktig fin torsdag ❤

    2. Passbildet, har aldri tenkt over hvordan det ser ut liksom. Man ser jo alle ut som en eller annen etterlyst person på disse hehe. Morsomt med quiz på mårran🤗

      Håper du har det fint og ha en fin dag❤

      1. Ja nemlig, hihi 😂
        Og jeg syns disse quiz´ene er veldig kjekke på mårran, for da slipper jeg å tenke så veldig mye før koffeinet har kicka skikkelig inn 😜
        Takk, for øyeblikket har jeg det helt greit – og tusen takk for det, du ❤

    3. Det hadde jeg helt glemt, hvor kultent de viskelærene kunne lukte. Jeg hadde et som var megastort, som luktet godt som kom i rosa og lyseblå. Pass og førekortbilder er det vel få som ser normale ut på, vil jeg påstå. Alle mine har lignet på sånne bilder som blir tatt av kriminelle 🤣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg