MANGLENDE HYPERDRIVE

Da er det sannelig blitt kvelden igjen..og det er egentlig like greit..for det har vært totalt mangel på hyperdrive på denna førkja i dag.. Har holdt meg hovedsakelig i horisontalen hele dagen – og sjøl om det er sykt uvant at jeg har totalkræsja – har det vært veldig godt også. Og tenker at i mårra er jeg tilbake i hyper-modus igjen 😉

Bildet er lånt fra nettet.

Har egentlig ikke så vanvittig mye vettugt å komme med her i kveldinga. Har tenkt å sette på en film, og kose meg litt under pleddet. Var nemlig på raid i kjøkkenskapet – og seee hva jeg fant bak alle posene mine med proteinpulver.. En halv, bortglemt pakke saltkjeks.. Wohoooo..

Og med det ønsker jeg alle sammen en riktig fin kveld videre – og sov godt & drøm vakkert etter hvert.

Bildet er lånt fra nettet.

I dag har det kommet 3 andre innlegg fra meg..og har du ikke fått de med deg, finner du de her:

Bomull & sirup

Frokost nr. 2.. 

Ikke helt som planlagt, men..

4 kommentarer
      1. Endte på “What happened to Monday”, men fikk ikke sett særlig mye fordi jeg fikk en telefon som okkuperte hauet ei stund..og etterpå la jeg meg, hehe. Prøver nok på nytt i dag 🤔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg