BOMULL & SIRUP

I dag er det nemlig en sånn dag.. Jeg har bomull i hauet og sirup under beina..og koffeinet har etter 2 bøtter mårrakaffe, enda ikke utført noen form for magi.. Gjesp!!

Men trass bomulla, er nå heldigvis auan åpne og i stand til å fokusere – og da oppdaga jeg “røyk” fra Vasskardtinden hjemme på øya mi..

Først tenkt jeg at det var snøen som føyk fra toppen, men etter å ha studert det ei stund, har jeg kommet frem til at det er en sky.. Kult, ja? (jada, elendig kvalitet, men det er seriøst mye zooming med telefonen.. )

Så ja, koffeinet har nok nådd frem til deler av skolten..og nå skal ørene til pers for å gi litt drahjelp i “våkne-opp-for-svarte-prosessen”..for ingen klarer å vekke energien min som Minions og demmes Happy Dance

Wohoooo… Her blir’e liv, rai-rai 😁

Gooood onsdag, alle sammen..

8 kommentarer

Siste innlegg