IKKE HELT SOM PLANLAGT, MEN..

Dagen i dag blei ikke helt som planlagt frem til nå.. Ok..greit..jeg hadde jo ikke akkurat planlagt så veldig mye, da… Men en ting er sikkert, jeg hadde IKKE planlagt det jeg har gjort hittil i dag, altså.. Og hva er det, da??…. INGENTING!! haha🙈

Var jo egentlig kommet i et ganske så sprettent (???) humør etter en mårra i bomull & sirup, og holdt egentlig en litt høytflyvende profil ganske lenge. Men plutselig var det som om noen stakk hull på energi-ballongen min…og jeg ble bare sittende…nei… LIGGENDE her å kope..med både strikkinga og boka innen rekkevidde..

Ikke at jeg har via verken det ene eller det andre ut av det for mye oppmerksomhet, akkurat…tvert imot så klarte jeg faktisk å sovne av noen minutter… TO ganger 😳

Tro meg, det er ikke normalt – så jeg er lettere i sjokk akkurat nå, hehe. Men tenker at det er en grunn for alt..og jeg har nok dessverre hadd en lengre periode med overtenking..igjen!! Og det veit jeg sliter mye på meg.

Derfor skal jeg bare rett og slett fortsette der jeg slapp… Back to the sløkkis-style ei stund til 😜

 

23 kommentarer

Siste innlegg