FROKOST NR. 2..

I dag fikk jeg lyst på noe ekstra godt til frokost nummer 2 – eller lunsj om du vil.. Men da jeg eter ørten ganger for dag, så tenker jeg en ekstra frokost, jeg.. 😁

Det florerer jo ikke akkurat av lekre saker i mine kjøkkenskap – men egg, sukker, bakepulver & vaniljesukker, melk og mel er det i alle fall.. Og da falt valget på Tøbbekaker.. Det er da rett og slett mini-sveler…lapper…muffeluffer.. Ja kjært barn har mange navn, hehe. Og grunnen for at jeg kaller det tøbbekaker – vel, det står nærmere forklart i innlegget under her, sammen med oppskrifta..

Tøbbekake-mårra

PS.. Det er ei veldig stor oppskrift som står der, så det kan være lurt å halvere den,dersom man ikke er så mange til bords..eller er veldig sultne 😉 Det jeg har på fatet mitt, er ca 1/4 oppskrift..

Gode akkurat slik de er, men helt fantastisk nydelig med brunost eller syltetøy på.

 

9 kommentarer

Siste innlegg