MANDAGSKVELD

Mandagskveld, ja..egentlig ikke stort annerledes enn de andre kveldene i uka. Har ikke gjort noe spesielt fornuftig i dag heller, jeg.. Lagt sammen litt reine klær og rydda litt rot på kjøkkenet (les: oppvask) Fantastisk at det er mulig at det hoper seg opp der, sia det er kun meg..men unnskyldninga er at jeg ikke har oppvaskmaskin, hehe.

Ellers har jeg som så ofte før, sittet å mimret i bildegalleriet mitt..og legger ved et par sommerminner fra Lofoten. Mulig jeg har delt de før, men det får stå sin prøve 😉

Vikten

Uttakleiv

Ha en riktig god kveld og natt nu, da ❤️

Resten av dagens innlegg ser du her:

Quiz til mårrakaffen – del 3

Jeg fortjener det også

Mix & match-middag

Star Nutrition

9 kommentarer
      1. Ja det er fantastisk vakkert 😊
        Tenker at man trenger egentlig ikke oppvaskmaskin..i alle fall ikke når man er bare noen få stykker. Var liksom greit når guttungen var liten, og både jeg og faren jobba.. Men trengte vi den? Nei 😉😊

    1. Jeg sovnet på sofaen i går etter jeg kom hjem fra C … en trøtt kveld egentlig og stupte til køys 21.30….. 😀

      Sovet godt og nå en NY dag 🙂

      Jeg var på Uttakleiv sommeren 2020 – og for et vakkert sted!!! Gutta mine heter Uttakleiv til etternavn 🙂

      1. Såpass, ja.. Ja da trengte du nok ekstra hvile 😊
        Visst er det flott der.
        Jøsses..har faren tilhørighet der, eller er det bare et morsomt sammentreff?
        Ha en nydeligvakker tirsdag ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg