QUIZ til mårrakaffen – del 3

God mårra, verden.. Da var det mandag og ei ny uka igjen. Har vært våken ei lita stund alt, så jeg er godt i gang med kopp nr 2 av mitt uunnværlige livseleksi.
Jeg syns som sagt det er litt morro med slike spørsmål & svar.. og da gjerne nettopp til mårrakaffen min.
I dag har jeg vært å snoket opp noen spørsmål jeg fant hos den trivelige bloggeren Happy.

1.Hva er noe som har skjedd i fortiden din som du er utrolig flau over?
Svar: 
Ikke noe som jeg er flau over i dag.. men jeg ble mobbet gjennom hele oppveksten, for de mest utrulige ting..og de var jeg flau over DA.. som å være for tjukk og som å være skilsmisse- og barnehjemsunge.

2.Hva er du for gammel til å gjøre, men liker fortsatt å gjøre?
Svar: 
Jeg kommer aldri til å bli for gammel til å gjøre noe som helst!! Som f.eks å klatre i trær og ake i sklier..det gjør jeg glatt når jeg har sjansen til det.

3.Hva er de tre tingene du aldri ville brukt pengene dine på?
Svar: 
Da tar jeg utgangspunkt i sånn økonomi som jeg har i dag – og da kunne det ikke falle meg inn å bruke penger på spa, frisør eller hotell..

4.Kunne du gått en måned uten noen form for elektronisk dings?
Svar: 
…uæææh!! Vel..jeg innbilder meg at jeg kunne det – men for å være ærlig, trur jeg faktisk ikke det.. Da måtte jeg i så fall hatt noen sammen med meg, som kunne holdt fokuset mitt unna, hehe..

5.Hvis du bare kunne spise én type mat i en uke, hva ville det vært?
Svar:
..poteter.. de kan jo kokes, stekes, friteres, moses..og spises rå.. og er det lov å bruke krydder, kan de jo tilsettes alle mulige slags smaker..

Juppsiyeppz.. da var ho gamla klar til å ta fatt på en ny dag.

Ha en flottersfin mandag det ute ❤️

12 kommentarer

Siste innlegg