JEG FORTJENER DET OGSÅ

Heisann du..ja DU, ja.. Ta deg tid til å stoppe opp et øyeblikk og nyt øyeblikket. Har du mulighet, så sett deg godt til rette og slapp av noen minutter, med det som gir akkurat DEG litt nytelse og glede.. om det nå er mat, drikke, røyk, snop.. Fordi akkurat DU fortjener det ❤️

Og ja – jeg fortjener det også..

I dag laver snøen ned igjen..

..og jeg kan ikke noe for det, men akkurat i dag stresser det meg litt..og jeg begynte å tenke på alt fra den snømåkinga jeg veit må til etter hvert, til det jeg burde få gjort i heimen..

Men seriøst..det er irriterende at jeg tillater hodet å gruble på de tingene der..for det er unødvendig stress. Og jeg har egentlig ikke lyst til å gjøre noe av delene akkurat nå – så da tenker jeg at jeg tar meg en liten nyt-øyeblikket-pause og snur ryggen til grubleriene – med det som gir MEG litt ekstra nytelse og glede i hverdagen 😉

 

9 kommentarer
    1. Klart du fortjener en kaffe du også <3 I dag er det sol og blå himmel her hos oss.. etter vi flytte i leilighet er det så si ingen måking her ..men har jo stort sett vært mannen som har gjort den jobben uansett… Viktig å kose seg litt , har tatt et par kopper kaffe i dag og i kveld blir det en kopp te 🙂 Fin ny uke til deg <3

      1. Takk for det ❤️ Så deilig med godt vær, da 😊 Er jo ikke så veldig mye måking her heller, men det er litt tungvint med hvordan man skal bli kvitt snøen..
        Helt sant…å kose seg er veldig viktig ❤️ Ei riktig fin, ny uka til deg også 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg