KVELDSVIBBER

Etter en trivelig dag, har jeg nå slått bakenden ned i sofa med god mat og litt extra lørdagskos.

Måtte jo pynte litt på bordet..

Hadde egentlig lyst på ostesmørbrød i dag også, men så oppdaga jeg et rundstykke jeg hadde glemt av i fryser´n.. Og tidligere hadde jeg stekt opp en kjøttdeig og en dobbel pakke bacon jeg hadde arva, så det ikke skulle bli ødelagt. Så da delte jeg det nylig gjenfunne rundstykke i to, hadde på litt pizzadressing og krydder underst, deretter kjøttdeig på en halvdel & bacon på den andre..og toppa med raspa ost.

Og bittelittegranne anna kos..er det lørdag, så er det.. 😉

I går ble det jo date med Titans på Netfllix..men kjente at det gadd jeg ikke i kveld.. så nå tester jeg ut en annen serie – den temmelig blodferske “In from the Cold”

En kjapp beskrivelse – så handler det om ei alenemor som er forhenværende spion, og som blir avslørt og henta inn i jobb igjen.. Virker helt grei så langt..

Ha en flotters lørdag videre da, alle sammen ❤️

Og her er de andre innleggene i dag, dersom du ikke har fått de med deg:

Litt ubestemt bestemt
Isvind – men flott dag likevel 
Havrekjeks m/solbærsmak

4 kommentarer

Siste innlegg