ISVIND – MEN FLOTT DAG LIKEVEL

Ok..etter enormt mange for- og imot-vurderinger utover første del av formiddagen, ble jeg endelig enig med meg sjøl om å fylle litt drivstoff og ta meg en liiiiten surrerunde for å se hva dagen kunne bringe.
Jeg kursa meg som vanlig ut av byen – i sørvendt retning. Dessverre (for meg, men bra for folk) så viste det seg at det krydde med folk ute i dag, for hver en eneste utkjøring som var litt brøyta, var stappfulle av biler.
Derfor surra jeg meg videre til jeg anså at det var trygt å trø bilen i snøskavlen, uten å være til hinder for andre biler.
Jeg tenkte først å grynne meg ned i fjæra, men det blåste en sånn sykt kald isvinn, så jeg tusla jeg meg opp i skauen blant trærne i stedet..

Akkurat det er jo noe som ikke er typisk meg, akkurat. Liker jo fjell og vidder, jeg..men alt er bedre enn å sitte inne å kope, så da ble den nå en liten tur – med nyting av medbrakt lunsj og kaffe..

Etterpå kjørte jeg for å ta noen bilder av favoritt-elva mi.. Blir nok å legge de ut i et senere innlegg, fordi jeg trenger litt tid på å sortere de..men et kjapt spørsmål..
Her er to bilder tatt fra samme vinkel, men med forskjellige innstillinger…hvilket syns du var finest?

1.

2.

 

11 kommentarer
    1. De fleste synes nok det nederste, det er liksom “in” å ta sånne bilder, med sen lukkeråpning eller hva det heter, og man liksom får se vannet sildre på en annen måte. Men jeg liker det best sånn som det er på øverste jeg. Føler det er mest naturlig, uansett 😀

    2. Så deilig å komme deg ut på tur! Også i skauen da, hihi….. ikke verst 🙂 jeg liker best det nederste bildet – jeg er “av dem”! God klem <3

    3. Det nederste er veldig stilig, men liker best det naturlige. Det var et knallfint bilde ❤ Jeg skjønner deg godt at du tar deg en tur ut å finner på noe, jeg kjenner at det å sitte inne å kope er kjedelig. En luftetur i hagen ble det i dag da, men det er ikke det samme som å kjøre seg en tur😊

      1. Takk for tilbakemeldinga =) Ja sånn tenker jeg også.. og det er nå bare sånn at bilder ala det nederste gjør seg bra i konkurranser 😉
        Tusen takk for ros <3
        Huff ja – man kan jo risikere å gå ned veggene i kjedsomhet når man blir "innesperra" for lenge om gangen.. og alt utenfor døra, er jo bedre enn ingen ting da =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg