LITT UBESTEMT BESTEMT

I natt har jeg heldigvis sovet som en stein..er ikke sikker på nøyaktig når jeg kravla meg til sengs etter fredagsdaten med Titans i går, men trur ikke den var bikka over til i dag.. Og våkna jammen ta ikke før klokka var nærmere 9. Fantastico!!

Så da var det bare å riste liv i my master.. eeh..moccamaster .. og innta den vanlige posituren ved kjøkkenvinduet, og la tankene fly fritt. Men nå er jeg rett og slett litt ubestemt bestemt her.. for jeg er temmelig bestemt på at jeg vil finne på ett eller annet trivelig i dag.. men – siden det MÅ fylles drivstoff nå, for å unngå enda en nærkontakt med NAF, ble jeg utrulig ubestemt på hva jeg vil gjøre i dag.. For drivstoffet er jo sykt dyrt.

PS! NB! og alt det derre der – æ har ALDRI trengt assistanse på grunn av drifstoffmangel – men alt det andre treng vi ikkje ta opp nu, hehe

Så hva dagen vil bringe, har jeg faktisk ikke den fjerneste idé om.. men skal nå starte med litt blogglesing og kommentering – så kanskje hodet hodet klarer å bli enig med hjertet før dagen er gått

13 kommentarer
    1. God morgen….kos deg med kaffe..
      Her blir det litt husarbeid før jeg skal ut og gå….
      Så tar jeg det derfra tenker jeg. Bilen blir hjemme i dag den…
      Drivstoff er dyrt, det er luksus på en måte det nå. Kunne fylle tanken…
      Trist for de som bor langt ut i huttiheita og er avhengig av bil.
      Jeg kan gå til byen og handle – det er 4 kilometer fra meg til byen. Går greit det hvis man har med sekk..
      Men handlet i går…Så blir bare gåing et sted… 🙂 Klem

      1. Takk-takk..jada, er enda i kaffekose-modus her =)
        Dessverre er det en luksus for de fleste å kjøre mye bil..og det er jo dessverre der jeg sliter, fordi bilen er min medisin.
        Men,men.. sånn er det nå bare, og det må jeg jo bare godta =)
        Kos deg med gåingen og ha en fortsatt fin dag. Klemz

    2. Det er fint med en hyggelig morgen etter en så god natt, men tanken på drivstoff og de syke prisene der, forsurer det meste. Jeg har en app som forteller hvilke priser drivstoffet ligger på. Har nok spart litt der med god planlegging 🙂
      Ha en superherlig lørdag ♥

      1. Det er sant..kunne kose seg ekstra om morgen er veldig kjekt =)
        Ja det er synd at det skal være sånne priser. Jeg har også en sånn app..samt at jeg er med i flere lokale drivstoff-grupper på FB..men alt, inkludert appene er jo basert på at folk legger inn priser – og det blingses det dessverre mye på her i nord..
        Takk det samme, du <3

    3. Søvn er veldig viktig:)
      Artig å være hjemme også. Lesing og serier og håndarbeid. Chair travel kan du også gjøre. Reiser andre steder gjennom internet:)

          1. Joda, ser den..for jeg blir sjøl litt stressa når jeg legger ut innlegg, men ikke rekker å være innom å kommentere der jeg bruker.. men sånn er det nå bare – og jeg syns nå du har en veldig gyldig grunn <3

            1. Føler liksom at jeg ikke er ferdig med å blogge før jeg har vært innom de jeg liker å lese hos, men ja, jeg har liksom lest, men ikke kommentert som jeg pleier. Litt sånn utmatta på en måte, men DET går over snart❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg