KVELDSBESØK

Helluen i kveldinga, godt folk – eller egentlig er det jo meire for natt å regne for denna førkja, hehe.. Men ville bare stikke innom en liten tur før jeg køyer.
Var så superheldig å få kaffebesøk av ei venninne nå i ettermiddagskvelden..

Det var hun som jeg egentlig skulle i 60-årsdag til på lørdag, som jeg skreiv litt om i innlegget “stabilt ustabil”..

Det var utrulig koselig.. er flere måneder siden sist jeg så henne.. trur faktisk ikke at jeg har snakka med ho sia jeg var med på vareopptellinga på blomsterbutikken hennes i januar..

Men i kveld ble det da gjensyn, skravvel, latter og kos.. og sjøl om jeg har hatt det supert og skikkelig storkosa meg, kjennes det på hauet – er jo ikke VANT til å snakke med så veldig mange andre enn meg sjøl 😜

Og nå gjenstår det bare å takke for følge i dag – setter STOR pris på alle og enhver som er innom bloggen min. Ha ei superdupermegafantastico natt, alle sammen 🥰

Link til de andre innleggene mine i dag, finner du her:

Quiz til mårrakaffen – del 10
Ville du risikert 15 år for landet ditt?
Påskelæstan er ferdiiiiig

 

11 kommentarer

Siste innlegg