QUIZ til mårrakaffen – del 10

Goood mårra, folkens..
Ny dag – ny uke – og ny quiz – sjøl om Bunny helt berettiget stilte spørsmålstegn ved bruken av ordet quiz..for ja, det er egentlig noe helt annet enn spørsmål til meg, som jeg skal svare på.. hadde det vært en EKTE quiz, skulle jeg stilt spørsmål til dere – som jeg viste svarene på..
Meeen – æ like ordet QUIZ æ, så æ kommer til å fortsette med det 😉

Spørsmål 1: Har du hatt noe kallenavn?

Svar: Åh jada – Turbotøtta og Tante Turbo..
Tante Turbo ble jeg døpt av ei daværende venninne som jeg brukte å låne turkompis av (hunden, ikkje gubben) i den tida da jeg var som mest aktiv og sikksakka meg gjennom dagen med trening, jogging, fjellturer, bilturer  og festing – var liksom aldri i ro..
Turbotøtta derimot..eeeh…det var det kjøreskolelæreren min som døpte meg – og så tenker jeg at vi snakker ikke mer om den saken, hehe 😜

Spørsmål 2: Hva syntes du er viktig i et vennskapsforhold?

Svar: Ærlighet!! samt å stille opp for hverandre og kunne snakke fra levra uten å være redd for å bli dømt/fordømt…og at man kan snakke ut og ordne opp på en saklig måte dersom man blir usams..

Spørsmål 3: Hvis du hadde fått en datter, hvilket navn hadde fått da?

Svar: Rebecca..

Spørsmål 4: Din dårligste egenskap?

Svar: Jeg er ALT for skravlesjuk, høylytt og påståelig – særlig når jeg blir overivrig.. Dessverre har det gitt seg utslag i at jeg har dytta veldig mange mennesker i fra meg, fordi de ikke har hatt guts nok til å si det til meg..og så har jeg fått det med meg i etterkant – fra andre..(og nå tenker jeg på pkt.2 her..da var de nok ikke mye til venner i utgangspunktet – men det svei like forbanna) Noen av disse har forsvunnet helt ut av livet mitt, mens noen “begrenser” omgangen med meg, fordi jeg blir for slitsom..og det er faktisk helt ok, for folk må få lov til å være og handle ut i fra hvem DE er. (se der ja, nu klarte æ til og med å skravle for mye om detta også, haha)
I tillegg er jeg nok fremdeles litt for godtroende overfor enkelte mennesketyper..

Spørsmål 5: Hva velger du, godis eller chips?

Svar: Godis..uten tvil.. sukker..nam-nam-nam, hehe

Yeppz.. det var alt for denne gang om min ringe person 😉

8 kommentarer
    1. God morgen 🙂

      Fine svar i quizen din – og dette med venner…. man ser plutselig hvem som står igjen og hvem som snur ryggen til…
      Om man får lov å være som man er, og at noen sier ifra at nåååå er det litt nok her… da vet man at man må roe ned litt 😀 Og da har man venner man kan stole på 🙂

      Lag deg en fin dag 🙂

    2. Artig å lese. Synd folk har trukket seg unna fordi de ikke turte ta opp det de syntes, men ikke alltid like lett for alle dette. Ønsker deg en riktig fin dag <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg