JENTEKVELD

HAH!!!.. Jentekveld.. DET er et ord jeg ikke bruker for ofte, akkurat..fordi jeg – eeeh..omgås ikke så mange jenter..haha..
Men altså..i kveld var jeg invitert sammen med venninna mi, til X-svigerdattera hennes på “jentekveld”.. og for de som ikke veit så mye om disse familieforholdene til meg og venninna mi – så er vi da sånne type mennesker som omgås en del av X´ene i familiene som gode venner..og våre familier er linka sammen med blodsbånd også, da jeg er tante til henne som denna X´en da er X til… eeeh…tru meg, skulle jeg prøve å forklare litt nærmere, ville det tatt et helt, hællsprettens innlegg bare det.. så nei.. DET gidder jeg IKKE!!

Så derfor holder jeg fokus på jentekvelden – og fyttikatta som jeg gleda meg til dette. Er jo tusen og dævelten år sida jeg var sånn her sosial – og nå skal jeg bare koooosemose meg og nyte kvelden.

Så nå blir det null mer fokus på bloggen i kveld..og legger her ved linkene til de tidligere innleggene i dag:

En alt for tidlig mårra – igjen!
Om blogging og sånn
Tverrfjellet – til slutt
Litt planlegging

11 kommentarer

Siste innlegg