OM BLOGGING OG SÅNN

Jada – der ble det jaggu blogging om blogging fra YoursTruly.. og grunnen er at jeg innså jo i går at jeg hadde klaska ut 6 innlegg i løpet av dagen. For meg er det alt – ALT for mye!! Men en og annen gang får det gå, for jeg veit jo at det er fordi jeg går innadørs og “vansmekter” etter operasjonen – og akkurat nå er jeg på det nivået at jeg kan finne på å slenge ut ett innlegg i timen, bare før å ha noen å “snakke” med..(slapp av & pust – det skal jeg IKKE gjøre, hehe )

Opphavsperson: Almaje
Kreditering: Getty Images/iStockphoto

Jeg kommer nok enda til å poste en god del innlegg hver dag – men jeg veit jo at når jeg kan begynne å bevege meg skikkelig igjen, blir nok snittet  3 – 4 innlegg. Det klarer jeg å sjonglere innimellom roadtrips & fjellturer.. for det skal tross alt settes av tid til både lesing og kommentering hos medbloggere.

Just sayin´ 😉

 

 

13 kommentarer
    1. Herre min… For en kreativitet og produksjon! 😀 Jeg prøver å få til ett innlegg hver dag, og en sjelden gang blir det to 😊

    2. Blogg i vei, men tenker at hvis du vil nå ut til flere så er det bedre med færre innlegg..
      For de mister jo mange innlegg, og går litt i surr. Vi på blogg er jo her jevnt og trutt, men de andre som ikke blogger.
      Det er egentlig der jeg har mest lesere har jeg funnet ut – alle andre! Fra blogg har jeg kanskje 25 faste lesere ca…
      Og pøser man på med for mye så blir de litt lei, er ikke sikkert…Men bare en erfaring jeg har fra meg selv..

    3. Skjønner godt at det blir flere innlegg når du ikke får sprunget rundt omkring 😄, men jeg rekker ikke å få med meg alle. Så det blir å lese flere innlegg samtidig og kommentere litt samlet når det blir mange. 😉 Men artig å lese innlegga dine ☺️❤

      1. Ja det er akkurat det – MÅ ha noe å henge fingra i🙈😊 Skjønner godt at ikke alle får med seg alt, både på grunn av antall og tid..men også interesse for tema.. Og sånn skal det være, tenker jeg 😊
        Takker så mye for det, da ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg