EN ALT FOR TIDLIG MÅRRA..IGJEN!

…3.30… I dag våkna jeg 3. 30!!! Æ meine.. Ka svarten?? Og det enda det ble hakket seinere enn planlagt før jeg kom meg til sengs i går.. Jeg klarte heldigvis å holde stand under dyna til rundt 5, men da jaga både ryggen & do-trollet meg opp.

Så da var det bare å hive på kaffen..

..og vinke Hadet-på-badet til venninna.

Og nå sitter jeg da her med mårrakaffen og og nyter den litt småkjølige men fantastisk deilige, friske lufta ❤️

Ha en riktig god tirsdag, alle sammen.

6 kommentarer
    1. hjelpes det var tidlig på an ja… Middagskvild da??? hehehehe selv om jeg har forstått at DET ikke er aktuelt 🙂
      Håper du får en fin dag og at du ikke blir sigen og trøtt før kveldinga 😀 Kaffe kurer mye men… 🙂

      1. Usj ja – i dag var det da virkelig ære-være.. Men dessverre får jeg ikke til å sove middagskvil..prøver, men da spinner hauet skikkelig ut i fri tankeflyt 🙈 Takker for det – og satser på at jeg står han av – med mye drahjelp fra kaffen, hehe 😉😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg