IS IT CAKE?

..dagen og spesielt kvelden i dag, ble ikke helt som jeg hadde tenkt..og jeg har tilbrakt mesteparten av den i horisontalen på sofa, i en evig krangel med nettverket på bygget.. Jækla dritt..det er ikke blitt noe bedre den siste uka…BLARGH!!

Guttungen var innom en liten tur i ettermiddag/kveld..men ellers er det null, nix & nada av aktivitet å spore her. Føler meg atter en gang som en heliumballong som har mista halvparten av lufta… I tillegg streiker auan, så jeg blir faktisk å skippe bloggen resten av kvelden.

Skal fortsette å ligge på sofaen og rulle ei stund. Har funnet meg et kult kakeprogram på Netflix som jeg tenkte å glo på.. Kjapt forklart..folk som baker kaker som skal være så virkelighetstro at de kan lure dommerene til å tro at de er ekte ting..som ei veske..

Og serien heter: IS IT CAKE?

Så jeg krysser fingrene & tær mens jeg trøkker Stratos i trynet og håper at jeg ikke blir kikca ut av nettet alt for ofe..

Ha en flottersfin fredag, FOLKENS ❤️

CU 2MORROW

Her er de andre innleggene mine i dag:

Quiz til mårrakaffen – del 9

Koselig 40-årslag

1 måned i bilda..& noen ord

10 kommentarer

Siste innlegg