QUIZ til mårrakaffen – del 9

TIT… Trøtt I Trynet..yeppz, det er denna tøtta, det.. derfor starter jeg dagen mykt, meg å svare på noen nye spørsmål som jeg har stjælt hos Veralynn.. hennes svar finner du HER.

Spørsmål 1: Har du noen sinne grått deg i søvn, over noe du kan le av i dag?

Svar: Garantert!! ..ikke i voksen alder, da jeg slutta med den gråtinga i ungdomsskolen, men før den tid var det garantert tåreflom over en eller annen uoppnåelig “the One”..

Spørsmål 2: Har du hatt en kjæreste som har skrevet en sang eller dikt til deg?

Svar: Nope!! – kan være frista til å si at de har vært analfabet hele, jækla gjengen..men ok – de har vært alt for overfladiske og “barsk & mandig” til det…

Spørsmål 3: Personen i bilen foran deg merker ikke at trafikklyset skifter til grønt. Er du typen som venter tålmodig eller tuter du irritert etter noen sekunder?

Svar: Æ tute!!

Spørsmål 4: Hvilken webside besøker du mer enn fem ganger per dag?

Svar: …oooh..først og fremst bloggen.. men jeg bruker YouTube aktivt hele dagen, og er ørten ganger innom Instagram, TikTok, Snap og Facebook & Facebookgruppa jeg driver…

Spørsmål 5: Om kjæresten/samboeren/mannen foreslo at dere skulle tatovere hverandres navn, ville du sagt ja til det?

Svar: Nooooope….aldri i verden!!!

Yeppz..da var det avslørt litt til om mitt ringe vesen, hehe..

 

10 kommentarer

Siste innlegg