KOSELIG 40-ÅRSLAG

Mange har vel fått med seg de siste dagene, at jeg og venninna har planlagt og fiksa til ei lita feiring av nevøen min som fyller 40 år i dag..og siden venninna ikke er hjemme i helga, ble det da feiring – hos henne – i går..

Jubilanten til venstre i bildet..

Jeg starta dagen med å få pynta kaka som kar´n hadde ønska seg.. og jeg dynker bestandig sukkerbrødet med melk når det skal bli bli bløtkake..

Og så fylles det et solid lag med krem, jordbærsyltetøy & mosa banan.. (ps.også veldig godt med bringebær)

Og så var det bare ei enkel pynting som gjensto.
Dessverre var jordbæra litt vèl hard – men ingen knekte tenner så vidt jeg veit..

I tillegg hadde jeg lage ei daim-iskake til han – for det var også ei kake han kunne tenke seg.

Og så hadde X´en til søstera hans laga ei flott marsipankake.

Ellers var det nystekte rundstykker med mye godt pålegg å finne for å mette småsultne mager som kom for å feire han.

Jeg for min del syns det var et koselig 40-årslag, og håper i alle fall at jubilanten sjøl var fornøyd 😊

4 kommentarer
    1. Herlig, flotte kaker og masse deilig og kjekt med rundstykker man kan ordne pålegget selv…
      Kakene så gode ut….Høres bra og tenker at jubilanter var fornøyd jeg! <3 klemz…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg