FREDAGSSNACKS & LOVLIG TRØTT

Siden det tross alt er fredag og helg, fant jeg ut at jeg skulle kose meg med en eller anna form for snacs nå i ettermiddagskveldinga – og for å unngå å gå i sukkerfella, falt valget på en liten boks pringles.. Syns den med “sweet paprika” er SÅ god.. Og så endte det opp med Fun-light saft med mandarinsmak attåt.

Men ellers må jeg bare innrømme at det er snart bysselalletid for Yours Truly igjen..men i dag syns jeg faktisk jeg har LOV til å være trøtt. Rulla som vanlig ut av senga temmelig tidlig, og gjorde meg faktisk ferdig med en lang frokostrunde og var ute av døra før klokka var 8 i mårres. Jeg nevnte så vidt i det første innlegget mitt i dag, at dagen ikke starta helt som jeg hadde tenkt..for søvnmønsteret mitt er temmelig sånn som dette for tida.

Men siden dagen utvikla seg til å bli helt super, tenker jeg nå at vi lar det være med det..

Ingen vits i å surke bare for å surke, liksom..sant?

I mårra er det planlagt en dagstur til Lofoten.. denne gangen med naboen, som ikke har vært nedover der på mange år. Og siden ho Helene elsker å kjøre bil, og har vært nedover der en hel haug med ganger allerede i år, står jeg for kjøringa sånn at han kan nyte turen til fulle.
Og når jeg tenker på hvor lang tid jeg og han andre kompisen min brukte tur/retur Å for noen dager siden, veit jeg at jeg har i allefall 12 – 14 timer foran meg på veien, inkludert pausestopp både her og der..  Så da er det nok i definitivt lurt at jeg får skjønnhetssøvnen min, og derfor er det straks kveld og mørkt her.. i alle fall mørkt innenfor øyelokka, for nå er det så langt utpå våren at det er nesten ikke mørkt ute om natta lenger. Bare noen få timer – og jeg har verken rullegardin eller persienner – og jeg HAAAATER å ligge med dyna over hauet – så her er det bare å begynne å omstille seg i sommermodus, og sove “med lyset på” 😉

Huff..ikkje bærre snakke æ på både inn- og utpust.. nu skriv æ jaggu på samme viset..haha og godnatt med dåkker 😁

Og som vanlig – de andre innleggene mine i dag, finner du her:

Siste gang jeg..
Stå-på-dagen
Camperdrømmen – del 3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg