STÅ-PÅ-DAGEN

Hey & hoppsann.. her har det vært en skikkelig stå-på-dag i dag, og timene har bare rasa unna i ei fei. Kjørte faktisk ut før klokka 8 i mårres, og har fått gjort  unna en god del ærend – og så var jeg på en liten lufterunde før jeg møtte fredagsdate-venninna til den ukentlige..eeeh.. fredagsdaten..

Det har vært småregn store deler av dagen, men ikke verre enn at jeg fikk tatt litt bilder på den før nevnte lufteturen.

Hmm..greit å vite…

Utsikt over Straumsbotn i Kvæfjord.

Fikk jammen med et par fugler når jeg skulle forevige tåkeheimen.. Ser du de?

Og så ble det kaffeslarving på Jordbærpikene etterpå.

..med en halv kyllingwrap til kaffen. Yepp!!! Æ sto over sukkeret i dag også, hihi.

Men nå kjenner jeg at mattrollet hyler, så da skal jeg få laga meg litt å spise – og så skal jeg få lest meg opp på bloggene jeg følger, da dette ble totalt underprioritert i mårres.

Ha en fin dag/ettermiddag folkens – jeg stikker garantert innom her seinere i dag 😉

8 kommentarer
    1. Så flink du er, du får sukkerbehovet ut etter hvert. Likte bildene dine og så ser jeg at snøen er på tur med å forsvinne. Veldig vårlige bilder. Og ja, så fuglene :).

    2. Magiske bilder fra tåka herr hos deg….Speiling er fantastisk…Jordbærpikene skal komme hit til Kråkerøy etterhvert – gleder meg…I et nytt senter som skal være ferdig om et par år eller noe..

    3. Du er flink som ikke kjøper kake eller noe annet søttt til kaffen. Ser ut til at du har hatt en kjempefin dag.🤗Kos deg resten av kvelden.😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg