SISTE GANG JEG..

..ok – og god mårra folkens. Dagen her starta ikke heilt som jeg hadde tenkt, men nå når de første koppene med mårrakaffe har begynt å komme i sirkulasjonssystemet (eller no´sånt), har jeg i alle fall gidda å åpne laptop´en, hehe.

Så for å starte bloggdagen temmelig mykt.. eller rettere sagt for å ha noe å bryne hauet litt på – med full tillatelse – stjålet en idé fra medblogger Leneelisabeth, som jeg syns er genial.

Nemlig:

SISTE GANG JEG..

..…Spiste   

Det var et par riskaker med servelat før jeg la meg i går kveld.

…Snakka i telefonen   

Eeeeh..det må være da jeg prata litt med guttungen for 3 dager siden..

…Sendte sms   

Fredag – altså for ei uke sia, da jeg svarte på ei melding fra søstersen. 

…Irriterte meg over noe   

Oj..egentlig må det ha vært i går, for jeg var søkke frustrert og irritert over meg sjøl – for at jeg ikke klarer å få verken kropp eller hau til å fungere “normalt”.

…Så på film/serie/dokumentar/youtube  

Dobbelt oj.. hmm.. kan faktisk ikke huske sist jeg hadde på tv (eller laptop’en) for å se en serie, da nettet her er helt, totalt rævva. Men YouTube hadde jeg oppe her for et par kvelder siden da jeg leita frem noen videoer som jeg delte på bloggen min.

…Tok et bilde 

I går når jeg spiste frokost..ble totalt opphengt i ei flue som for å traska rundt på vinduet mitt, hehe.

…Brukte penger  

Utenom regninger og drivstoff?.. forleden dag (onsdag) etter at jeg og go´venninna hadde kjørt tur. Var  innom butikken og kjøpte melk, riskaker og dopapir..

…Bekymret meg  

Vei egentlig ikke når jeg var skikkelig bekymra sist..trur det må ha vært i tida før jeg sa opp leiligheta. Men kjenner jo at det “hugger til” nå og da, i bekymring over hvor lenge jeg kanskje kommer til å være helt hjemløs før i allefall selve camperen kommer på plass, og om jeg blir å få råd til å ferdigstille den innvendig før det blir høst igjen.  

…Leste et blogginnlegg  

I går kveld..tok en titt på Utifriluft sine flotte bilder, før jeg krøyp til køys.

…Jeg var redd  

1968??? Haha.. nei seriøst, jeg er ikke av det slaget som blir særlig redd..men sist jeg kan huske at det skjedde – sånn skikkelig redd, må ha vært da guttungen var liten og ble så febersjuk at han “forsvant” i armene mine mens vi venta på ambulansen.

…Jeg googlet  

I går når jeg satt å fantaserte om alle fjellturene jeg har håp om komme meg på i år, og googla Kråkmotinden på Hamarøya. Den er SÅÅÅ vakker 😍

… Jeg gråt 

Gråt skikkelig? Leeeeenge sida.. Lot tårene trille litt? For noen dager siden da jeg skreiv det innlegge her

… Jeg syns noe var ekkelt 

Det veit jeg faktisk ikke…

…Var takknemlig 

Akkurat nå.. veldig takknemlig for at jeg har et så godt liv som jeg har, og med tak over hodet, varm kaffe i koppen og mat i kjøleskapet.. yeppz.. da er det frokosttid her 😉🥰

Tuddeluuu & TTFN

19 kommentarer

Siste innlegg