CASSIOPEIA

Sett sånn..da er det senkveld igjen..og veit du..jeg har hatt en nydelig dag i dag. Det har vært et fantastisk vær, og jeg har vært på farta stort sett sida klokka 11 i formiddag.. Var innom en snartur hjemme mellom 17 & 18 og dusja – og så føyk jeg ut en tur til, for å kjøre tur sammen med go’venninna, så hun bl.a fikk levert ei kaketine..

Dessverre er jeg akkurat nå for sliten til å blogge et innlegg med masse bilder..så turen tidligere i dag, kommer i løpet av mårradagen. Men for å ikke ha et totalt tomt innlegg nå, legger jeg ved et bilde av stjernebildet Cassiopeia som jeg tok nå på kveldsturen.. Ser dere det?

Og sånn ser det ut, dersom du ikke vet hva du ser etter 😊

Og tenk..når man først har fått øye på Cassiopeia på himmelen, og veit hvor man skal feste blikket, klarer man faktisk å skimte Andromeda-galaksen i det fjerne. Æ meine, en heil galakse!! Kor kult er ikkje det?

Nå skal jeg PRØVE å lese meg opp på blogger…men håper dere unnskylder meg om jeg ikke rekker over alt i dag ❤️

Ha en nydeligvakker kveld videre, folkens.. Og her er de andre innleggene mine i dag, dersom du ikke har fått de med deg.

Quiz til mårrakaffen – del 5

Kutt ut – æ bestemmer!!!..???

Forbaska også, da..

 

8 kommentarer
    1. så bra att du har hatt en fin dag i dag ,jeg er ikke frisk i dag og har holdt meg inne ,fryser eg inne med full fyr i ovnen så fryser jeg garantert ute også :=) jeg kan bare karlsvogna ,likte å studere sjernehimmelen da jeg var jentunge

    2. Å, det er så herlig å se stjernehimmelen! Jeg har så mange vinduer her i Huset, at når jeg er oppe om nattan, og det er stjerneklart, så må jeg bare nyte det før jeg finner senga igjen. Vanskelig å se stjernehimmelen på Flatåsen, men her er det helt supert! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg