QUIZ til mårrakaffen – del 5

I dag var jeg lysten på litt mer quiz til mårrakaffen…og jeg har “stjælt” mine hos Heidisverden. Du ser hennes svar ved å trykke på linken.

Spørsmål 1: Hvilken måned skulle du helst slettet fra almanakken?

Svar: Hmmm..sletta? Nææh… men februar betyr ingenting for meg – så hadde jeg kunna flytta den, og skvisa den inn mellom september og oktober, fått den til å forlenge høsten, hadde det vært fint.. Sept-ruar?

Spørsmål 2: Har du noen gang tatt bort noen som var din “venn” på Facebook?

Svar: Åh jah..både folk som jeg aldri har møtt, og folk jeg har kjent en mannsalder, men som kun suger energien ut av meg. Har til og med blokkert noen av de..

Spørsmål 3: Hvem var din første bestevenn?

Svar: Sissel Johnsen ❤️ Vi vokste opp sammen – på den sida av øya jeg bodde da..og var så nære, at vi til og med måtte ha likedanne kjoler. Skikkelig Tuppen & Lillemor. Dessverre mista vi kontakten når vi flytta for ørtende gang. (Kanskje jeg en gang skal fortelle dere litt om barndommen min..??.. 🤔)

Spørsmål 4: Sier du i fra eller lar du være om noen sniker foran deg i matbutikken?

Svar: Kommer helt an på.. Blir det gjort på en “pen og pyntelig” måte – værsågod.. Jeg har det som regel aldri travelt. Men dærsken dryle om det er noen som brøyter seg vei og du tydelig kan se at de tror de “eier verden”… Jeg kan ha ei temmelig skarp tunge når det trengs..

Spørsmål 5: Du får invitere to personer, døde eller levende på middag. Hvem inviterer du?

Svar: Bestemødrene til guttungen. Alle besteforeldrene hans er borte, og bevares, visst hadde vært kult å få en siste middag sammen med alle fire..men siden jeg kan velge kun 2, får det bli mormor & farmor. To vidt forskjellige, men likevel så utrulig like og tøffe damer. ❤️

6 kommentarer

Siste innlegg