FORBASKA OGSÅ, DA..

Fnys!!.. Jeg har stått på venteliste i et par år nå, for å få korrigert ene innsiden av låret mitt, etter at det ble blingsa litt da jeg fikk fjerna løshud etter det enorme vekttapet mitt. Dessverre har jeg to ganger i løpet av disse årene fått tilbud om time, som jeg har måttet takke nei til.. Ene gangen på grunn av manglende økonomi for å dekke reise og egenandel, og andre gang på grunn av forkjølelse.

Og nå har jeg akkurat vært på telefonen med inntakskontoret på sykehuset i nabobyen Narvik – og måtte atter en gang takke nei.. Man kan få lyst til å rive av seg håret for mindre…

De hadde nemlig en time i mårra tidlig klokka 8…og det lar seg absolutt ikke gjøre. Jeg kjenner 2 stykker som ikke bare kunne fått meg dit i tide, men som kunne “overlevd” å vært der hele dagen og venta på at jeg skulle bli utskrevet og så kjørt meg hjem igjen.. Men begge to jobber, og på så kort varsel kan de ikke bare slippe det de har i hendene og skulke jobben på grunn av meg…

Så ja… Forbaska også!!!! Meeen..stoler på at det er ei meining med detta også 😉

 

 

21 kommentarer

Siste innlegg