CAMPERDRØMMEN – DEL 7

Juppsiyeppz..da kommer det ei lita oppdatering på byggeprosjektet. Det går litt i surr med dagene for meg nå, men dette er da fra og med dag nummer 5 med jobbing, og helt frem til i går – som var arbeidsdag nummer 9 eller 10. Det er ikke så veldig mange bilder, for jeg tenker at dere er vel neppe interesserte i å se dag etter dag med sveising, hehe.

Men her er i allefall litt anna.. som at jeg måtte male noen flater med hammerslaglakk for å forhindre rust etter hvert.

Mens brorsan måler og kutter og sveiser, og måler og kutter og… ja, dere skjønner tegninga..

Og midt inni alt fikk han begynt å legge opp ledninger som skal gå til markeringslysene foran og bak.

Husker dere at jeg nevnte at kassa på pickup´en var begynt å få litt rust? Vel – nå har jeg fiksa det. Hammerslaglakk er fine saker, hehe.

Så – ENDELIG – var det på tide å sveise på plass siste røret.. WOHOOOOO!!

Og helt til slutt var det å få sveisa fast de skruene som jeg nevne i forrige innlegget, som skal være ei ekstra sikkerhet for at camperen ikke skal forskyve seg etter at den er skrudd fast.

Så ble Yours Truly satt i sving med pussemaskinen..

..og såååå fikk vi endelig begynt å kappe og sette på de første platene på utsida, med god hjelp av sønnen til brorsan, samt X-dama til dattera hans.

KUUUULT!!! Ikkje sant?? 🤩

Yeppz, det det går seg til detta. Personlig syns jeg vi er kommet sabla langt på vei, med tanke på at det er under 2 uker siden vi starta bygginga.

Til info:

De som har fulgt meg på ferden, veit jo om historia bak camperen.. men har du ikke vært innom meg før, sånn at du faktisk ikke er klar over hvorfor jeg MÅ bygge denne, da anbefaler jeg deg å ta en titt på innlegget “DEN STORE PLANEN – trenger litt hjelp her”. Bare å trykke på den blå linken, så kommer du rett dit.

Ellers ligger alt som hører til dette prosjektet under kategorien “CAMPER”

Takk for at du tok deg tid til å lese.. og del gjerne innlegget, da blir jeg superglad 💖

VIPS:  99389969
Konto: 4730 05 65251

Dag 1 og 2 ser du HER.
Dag 3 og 4 ser du HER

16 kommentarer

Siste innlegg