SÅNN VAR DET..uke #31

Titt-tei folkens – da er enda ei uke avsegstyrt, og her kommer som vanlig ei kjapp oppdatering over uka som gikk.

Og som vanlig er det link i overskrifta, dersom det er blogget noe om hendelsene..

UKAS NEDTUR: ..definitivt den drittdagen jeg hadde i begynnelsen av uka, der alt bare rasa nedoverbakke..blah!

UKAS HØYDEPUNKT: Det blir uten tvil dagen etter drittdagen jeg hadde i linken over her..besøk av guttungen og bare kose-mosing =D 

UKAS UTFORDRING: ..vet ikke, jeg..har ikke blogga noe spesielt om de tingene som har vært mest brysomme..annet enn den drittdagen, da..men jevnt over har vel ukas utfordringer vært å overbevise meg selv om at en del av reaksjonene mine den dagen, var jårr & forbanna tullskap..er ikke HELT overbevist enda – så den utfordringa drar jeg visst med meg inn i denne uka også..jaja..noe skal man jo ha å bedrive dagene med, hehe 😉

UKAS LUKSUS: Luksus kan jo være så mangt – og denne uka vil jeg påstå at det var luksus å få fiksa seg nytt ansiktsvann..hærlig 😉 =)

UKAS MEST UFORUTSETTE: Har vel ikke vært de helt store, uforutsette hendelsene i uka som gikk..men venninnebesøket som er nevnt i slutten på innlegget i linken her, DET hadde jeg ikke forutsett..tvert om – men det var jo kjempetrivelig =)

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #mandag #uke #nyuke #oversikt #høydepunkt #nedtur #utfordring #luksus #uforutsett

8 kommentarer
    1. dvergpinschere i mitt hjerte: ..noen ganger blir det bare sånn..må vel til, for å huske på hvor godt man EGENTLIG har det 🙂 Takk så mye for det 🙂

    2. Margrethe: Ja det gikk seg til 😉 ..og du får ha takk for det <3 ..er jo ikke noe vits i å holde fokus på det negative - da går alt så mye treigere, hehe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg