LITEN SPASERTUR & FAMILIEKOS

Yepp..da kan jeg bare konstatere at dagen i dag har vært den rake motsetning til gårsdagen 😉 Har rett og slett hatt en nydelig dag <3

Fikk meg en liten luftetur på formiddagen, da jeg spaserte ned på butikken.
Slipper å gå på selve bilveien hele tida..da det er en sånn her kjekk sti rett ved siden av, over halve veien 🙂

 

Tok ikke noe bilder på den turen, annet enn et lite nærbilde av reinfann som nå blomstrer. 
Jeg syns den er vakker, jeg..selv om den er giftig 😉 🙂

 

Så kom guttungen på middagsbesøk etter jobb, og har vært her i hele ettermiddag og kveld. DET var koselig, det <3

 

Først litt middag – som ble jegergryte/viltgryte med reinskav i, og ris til..

 

Senere ble det ettermiddagskaffe (guttungen tok saft, da han ikke drikker kaffe 😉 med muffins og bringebær  🙂

 

Og så etter hvert fikk han bestemme kveldsmat – som ble vafler, hehe 🙂 

 

Så ja – i dag har jeg absolutt ingen ting å surke etter – dagen min har vært rett & slett super, den =D

Hvordan har din dag vært?

Ha ei riktig god natt etter hvert, alle sammen <3

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag #onsdag #ukedag #besøk #familie guttungen kvalitetstid #mat #kos #familiekos

12 kommentarer
    1. jammen godt dagen i dag ble bra 🙂 sånt blir det fine bilder og minner av også 🙂
      Reinfann er giftig ja,men bare i store mengder,en kan lage snaps av blomsterknoppane ,leste tilfeldigvis en oppskrift på det i går 🙂

    2. fruensvilje: Ja det var godt med en sånn dag..og mange koselige minner å ta vare på =) Joda – vet at det er bare i større doser…har faktisk av og til brukt den mot hodepine =) Snaps??? ..hmm..det må kanskje prøves, hehe =P

    3. Deilig med en liten tur i det fri :). Jeg selv har ikke fått gått noe tur ute i dag, men har gått litt over 12000 skritt bare på jobb i dag. Har ikke gjort så fryktelig mye etter jobb siden da er energien brukt opp.fikklaget litt middag og etter det bare sløvet nesten.
      Ha en fin kveld 🙂

    4. kosekaos: Ja det er alltids koselig med frisk luft – men du verden – skjønner godt at du går i sløvemodus da – 12000 skritt er jammen bra mye =) Takk for det, og en riktig flott kveld videre til deg =D

    5. Såå godt å høre! ja dagene går opp å ned..vi må bare huske det når det er en “ned” dag…Flotte bilder og i dag skal jeg også lage vafler! Dattera til Bjørn kommer på besøk.. ha en god ny dag!

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Helt sant..og klarer man å huske det, er “halve slaget” vunnet, spør du meg 🙂 Takk for det :)) Åh så koselig =D …ja da får du ha en riktig trivelig vaffel-familiekos-dag =D Klemz <3

    7. Å for en koselig dag da! Ingenting er bedre enn å ha guttungen der! Idag er siste kveld prinsessa er hjemme – i morra reiser ho opp til Trondheim igjen og blir student….. hmmm…. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg