VILLE BARE DELE..

Heysann i kveldinga, godtfolk.. hadde egentlig ikke tenkt å hive ut flere innlegg i dag, for jeg hadde parkert bakenden godt i sofa og kosa meg max med boka mi og ei lita eska med rosiner, bare avbrutt av litt svaring på meldinger og kommentarer på bloggen.  Men så fikk jeg lyst til å dele med dere et SÅÅÅ vakkert skue jeg fikk i synsfeltet da jeg reiste meg opp fra min ekstremt makelige stilling i sofa for å hente en ny runde med rosiner..
For – i ei lita, stakka stund var nemlig fjellene badet i et utrulig vakkert lys fra ei kveldssol som var på tur til å takke for seg..

Måtte zoome inn en del for å gå klar av hustakene rundt her – så bildene er ikke de aller skarpeste.. og de gjengir ikke helt den vanvittig intense fargen jeg så, da.. men likevel – vakkert, ja?

Men NÅ sier jeg takk for følget i dag – og håper dere koser dere med søndagskvelden 😊

Her finner du de andre innleggene mine i dag:

Søndagsvibber
Litt ettermiddags-jårr
Naga Fireballs

11 kommentarer

Siste innlegg