LITT ETTERMIDDAGS-JÅRR

I dag blir det så-som-så med blogginga, for sjøl om jeg har hatt en fin dag så langt, har jeg liksom ikke gidda å skrible noe særlig under veis..så her kommer litt ettermiddags-jårr fra dagen så langt..
Brukte formiddagen til å gå litt i ring og glo ut på bilen min som var temmelig nedsnødd – og vurderte å gå ut koste av den og ta meg en luftetur – men nei, det gadd jeg IKKE!! Så tenkte jeg at sola fikk gjøre jobben..men den har enda ikke klarte å fjerne det hvite teppet helt, så nå tenker jeg at det får være med heile lufteturen akkurat nå..
Ellers har det blitt litt blogglesing og litt strikking.. skal se om jeg får noe fornuftig ut av restgarnet etter påskelæstan jeg strikka tidligere..

Når det nærma seg lunsjtid, fant jeg ut at jeg skulle invitere naboen opp på kaffe & pølsesmørbrød – og det endte med flere timers skravling i dag også. Utrulig koselig.

Og seee ka snillingen hadde med til turglade mæ 😉

Nå blir det bare sløving på høgt plan med boka mi ei stund..så får vi se om jeg klarer å knø meg til å stikke innom her en tur til før dagen er omme..

Tuddelu & TTFN 🥰

10 kommentarer

Siste innlegg