SØNDAGSVIBBER

Da er det jammen søndag igjen – og man har sannelig overlevd denna uka også, hihi

De som leste det siste innlegget mitt i går, fikk med seg at jeg hadde en mindre god dag i går – og jeg la meg faktisk ikke så veldig lenge etter at innlegget var posta.. Hadde vel egentlig ikke trodd at jeg skulle få sove med én gang – men i mårres så jeg at jeg hadde fått inn ei meling noe over 21.00 – og da var jeg allerede å banka på døra til drømmeland..

Og natta har vært god, den.. Joda, ryggen kjennes jævlig ut, men det er underordna – sånn må det bare være ei stund.. så derfor kan jeg si at akkurat nå har jeg gode søndagsvibber her.
Haupina er borte og det er slutta å snø, og jeg har inntatt den vanlige mårramodusen med rykende fersk mårrakaffe, for å få frisk luft og bare rett og slett nyte..
Bare seeee…kun sol og herlighet & glede utenfor vinduet mitt i dag..

Hva resten av dagen bringer, gidder jeg faktisk ikke skjenke en eneste tanke.. Livet får kommet akkurat som det vil nå 😊

Ha en riktig flottersfin søndag, alle dåkker flotte leseran mine ❤

8 kommentarer
      1. ..ble ettermiddag før jeg klarte å knø meg til å svare, men.. 🙈 Ja jeg liker som sagt å få mårran med meg – men da må jeg ha hatt ei grei natt.. Og det hadde jeg da til gangs i natt, hihi.
        Deilig at hodet er bra i dag, ja.. og takk så mye 😊 Klemz

    1. God ettermiddag, og jeg håper at sola har vært oppe i hele dag 😊
      Jeg sitter å gjesper meg igjennom søndagen, i mens jeg sånn halvegs ser på tv…
      Håper dagen har vært grei selv om ryggen krangler, klem 🥰

      1. Ja heldigvis har det vært sol i hele dag.. ikke så veldig mye temperaturer, men nok til at mye av snøen på bilen har smelta..
        Her har det ellers vært en god dag, og ryggen har heldigvis oppført seg.. og nå blir det sløving utover kvelden 😊
        Klemz🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg