TRØNDERTØTTEN MINE

Som jeg så vidt nevnte i et tidligere innlegg, har jeg vært på besøk på Verdal og kosa meg masse-masse sammen med trøndertøtten mine – de to herlige førkjen jeg ble kjent med sist jeg kjørte sørover – Else Birgitte og Siv. De som kjenner meg godt veit at jeg er ikke bestandig så sosial av meg – til tider så introvert at det holder for både meg og resten av slekta, hehe. Men dissan to gullkornan hadde jeg seriøst lyst til å treffe igjen – så jeg melda de i går og lurte på om det passa for (helst) begge to. Og det gjorde det. Else Birgitte foreslo at vi kunne møtes hos henne, og det syns jeg var helt perfekt for jeg har ikke vært hos henne før. Sist var jeg nemlig hos Siv og fikk bl.a hilse på noen få av huskyene hennes.

Er vi ikke fiiiine?

Det var stor gjensynsglede og mye skravvel, latter og kos..og mat. Siv hadde med rundstykker, Else Birgitte sto for kaffe/te og pålegg…og jeg halte med meg boksen med julekakene jeg bakte i nord.

Jeg tok ikke noen bilder sjøl..untatt detta. En båt i stua.. Har dere SETT noe så kult?

Men tida flyr når man er i godt selskap..og til slutt var det på tide å bryte opp. Da jeg dro måtte jo Else Birgitte forevige The Vagabond Wagon på gårdsplassen sin..og yeppz,  vagabonden ble også med, hihi.

Og nå er da en trivelig dag til ende, og jeg skal nyte litt alenetid. Men yesss.. jeg gleder meg allerede til neste gang vi sees.

Mitt første møte med dem kan du lese om i innleggene Kinderegg-dagen..del 2 av 3 da jeg møtte Else Birgitte og Kinderegg-dagen..del 3 av 3 da jeg møtte Siv.

 

10 kommentarer
    1. Dette hørtes veldig kjekt ut! Ja man treffer av og til mennesker man bare MÅ møte igjen, det sier klikk og man har det helt fantastisk sammen 🙂 Og det kan gå lang tid mellom hver gang man ser hverandre, men da er gjensynsgleden stor akkurat som du beskriver her! Flotte bilder av dere 🙂

    2. Så godt å høre at du har hatt en fin dag i hyggelig selskap 😊. Noen ganger trenger man det.
      Jeg er lik deg, koser meg masse i eget selskap.
      Har holdt meg helt for meg selv siden jeg kom hjem på kvelden 1. juledag.
      God natt til deg 🥰

    3. Såååååå koselig å få besøk av deg og The Vagabond Wagon❤️ Gleder meg til våren da vi kan være ute å tenne bål å grille ei pølse et sted 😉🥰🌺God reise, hvor enn den går❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg