KINDEREGG-DAGEN..del 2 av 3

Yeppz folkens…da kommer del 2 av det jeg har valgt å kalle kinderegg-dagen, fordi det har vært en dag fylt med positive overraskelser. Som jeg avslutta med i forrige innlegg som du kan se HER, så var jeg på tur til Verdal for å møte Else Birgitte på Shell stasjonen langs E6’a der. Og for ei tøtta!! Så positiv og smilende, og proppfull av gode energier.

Og ikke nok med den utrulige energien…søkke snill var hun også. Det første hun gjorde var å gi meg en care package hun hadde laga til meg.. med utrulig mye godt. Alt fra krydder til hjemmelaga syltetøy.

Deretter halte hun meg inn på et lite vertshus der, og spanderte både kaffe og vafler.

Kjære vene da…er det mulig å faktisk treffe på to gjennomsyra snille mennesker på en og samme dag? Ja utrulig nok..og jeg føler meg så utrulig velsigna.

Som dere kanskje husker, er dette del 2 av 3.. og hva den siste kinderegg-overraskelsen er, ser du i neste og siste del av triologien 😉

6 kommentarer

Siste innlegg