KINDEREGG-DAGEN..del 3 av 3

Heysann i kveldinga, folkens..da er det klart for å avduke overraskelse nummer 3… som er Siv.

Dette er også ei som følger meg på TikTok (og i tilfelle dere lurer, så følger jeg dem tilbake alle de jeg har møtt i dag). I utgangspunktet hadde jeg ikke tenkt meg til henne, for vi hadde aldri avtalt noe. Men det viste seg at hun er ei venninne av Else Birgitte som jeg møtte tidligere i dag, og da jeg drakk kaffe med henne, ringte hun Siv for å “skryte” av hun satt sammen med meg. Og det viste seg at Siv også hadde veldig lyst å treffe meg – og da ble det bare rett og slett nartulig å dra til Stjørdal og besøke henne også. Og her er jeg enda…..

For denna tøtta viste seg også å være totalt gull verdt. Hun tilbød meg ei seng å sove i, så jeg kunne prøve å få tørke opp camper’n litt og kom med en ovn/byggtørker jeg kunne bruke.

Og så har hun servert både kaffe og mat..

..i tillegg til at jeg har fått et stort ullpledd og ei ny terrakottapotte (var uheldig å knuse innerpotta på ovnen jeg laga).

En annen ting som er med denna nye vennen min, er at hun og gubben driver med hundekjøring, og har 30 stykker de trener med. Nå er gubben og store deler av hundene borte i dag, men jeg fikk knipsa noen av de som er igjen her.

Jeg har til og med vært så heldig at jeg fikk være med å mate de nå i kveld.

Og nå sitter jeg da her og bare koser meg..og tenker at ja, i dag har virkelig vært den store kinderegg-dagen med masse positive overraskelser ❤️

De to første delene kan du lese her:

Kinderegg-dagen..del 1 av 3

Kinderegg-dagen..del 2 av 3

Og så ligger det en ny TikTok ute også om dagen i dag HER

Ha en nydeligvakker kveld videre alle sammen ❤️

 

3 kommentarer
    1. Stjørdal…….mitt fødested og som jeg bodde til jeg var 18 år. Der bor familien min også. Hovedgaten som heter Kjøpmansgata, den er jo helt vannsiret med sine stygge bygg. Hør med den hyggelige Sjørdaling eller kanskje hun er innflytter, pytt pytt, hør med henne om dere kan ta dere opp til kjøpmansgata som engang var, oppe bed museet ved kirken og det er min kirke som er fra 1030, da slaget på Stikklestad sto.Der vil de se hvordan gata mi så ut sjø.Kos dæ masse nå mens du e i Sjørdal’n.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg