TAKK & GODNATT

Joda, da har ho frk. “trøtt-i-trynet-fordi-ho-står-opp-før-fuglan-våkne” fått metta si av denna dagen.
Som jeg nevnte i det forrige innlegget mitt så har det da vært sløving på høgt plan i hele dag..og det har egentlig vært steike godt. Skal innrømme at etter innlegget tidligere i dag der jeg avslørte den store planen jeg har snakka om ei stund nå, har naturlig nok hauet gått litt ekstra på høygir. Jeg er jo alltids svær i kjeften og sier at jeg ikke blir skremt av noe – men det VAR faktisk litt skummelt å skulle dele sjela si på den måten..
Men til nå har jeg bare fått positive tilbakemeldinger, og det setter jeg så vanvittig mye pris på 🥰

Da truuuur jeg at det er bare å si takk & godnatt fra denna kanten.. Skal krølle meg opp i sofa og lese litt – men jeg kan høre at senga er begynt å lokke i det fjerne, såååeh…

Ha en flottersfin kveld alle sammen..og sov godt og drøm vakkert etter hvert 🥱

Selv om det er linka til et par innlegg over her, legger jeg de også under her, sammen med linkene til de to første innleggene mine i dag:

Quiz til mårrakaffen – del 12
Ditt & datt og litt å trøkke i trynet
Den store planen..trenger litt hjelp her..
Fysjameg for ei sløv førkja..

6 kommentarer

Siste innlegg