QUIZ til mårrakaffen – del 12

Goood mårra, godtfolk.. har vært våken sida 4.15 – men gadd ikke rulle meg ut av senga før nærmere 5.30.. Ble liggende å fundere og tenke videre på planen min, og så har jeg brukt lang tid til å glo ut vinduet og slurpe kaffe..

Men mer kaffe er det på kanna.. så da blir det en ny, liten runde med litt spørsmål & svar.. henta hos Veralynn og hennes svar kan du se HER

Spørsmål 1: Hvilken årstid syntes du er den beste?

Svar: Høst.. uten tvil.. deretter kommer sommer, så vår.. og… høst, hehe

Spørsmål 2: Shorts eller skjørt?

Svar: Skjørt… da gjerne laaangt og flagrende bohem´ish..

Spørsmål 3: Hva skremmer deg mest?

Svar: At noe skal skje med sønnen min.. ut over det, er jeg temmelig fryktløs..

Spørsmål 4: Hva kan du snakke om i flere timer i strekk?

Svar: ..her må jeg bare si som Veralynn.. haha.. gi meg bare et tema, du 😜

Spørsmål 5: Hvilken barnslig ting liker du fortsatt å gjøre?

Svar: Ooooh.. jeg liker alt mulig barnslig, jeg.. klatre i trær.. “huske”.. og har jeg en unge å være barnslig sammen med, er det faktisk ikke begrensninger for hva jeg kan finne på.. har enda friskt i minne for noen år siden da søstersen skulle å se på et annet sted å bo..og..la oss si det sånn, husverten hennes løfta noen ganger på øyenbrynene når kjærringa på over 50 (les: yours truly) krabba rundt på gulvet og brølte som en løve sammen med minien i stedet for å bære han pent på armen så søstersen kunne studere huset i fred og ro, hihi..

Ha en nydeligvakker onsdag, alle sammen 😊

4 kommentarer
    1. Skjørt er mitt valg også, definitivt! Dessverre er sånne bohemske skjørt ofte litt lite elegante på meg, for jeg er så kort. Men nå når jeg har blitt relativt slank, så kanskje det vil se bedre ut 🙂 Men jeg elsker kjoler og skjørt.
      Takk for at jeg fikk lære litt mer om deg. Kanskje du skulle vært med meg på husvisning, sånn at det kunne blitt en mindre alvorstung affære 😉
      Ha en herlig flott dag i dag ♥ Klem ♥

      1. ..er nå ikke av de høyeste jeg heller, da.. men bruker det likevel 😉
        Koselig at du syns det..
        Hihi..ja kanskje det hadde vært noe 😉😂
        Takk for det, og det samme til deg ❤ Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg