DITT & DATT OG LITT Å “TRØKKE I TRYNE”

Akkurat nå kjente jeg behovet for å få tankekverna roa ned litt.. Har lest meg opp på bloggene jeg følger – men ellers har jeg sittet å tenkt mye på tida som kommer.. og fått framtida litt ned på papiret. Skal bruke dagen i dag til å få “system i rotet” – altså tankemylderet – men trenger litt mer “ditt & datt” å konsentrere meg om akkurat nå, for å kvile den stakkars – STAKKARS overarbeida hjernen min litt..hehe 😜

Så – da blir det et lite flashback fra i går kveld.. hadde en superfantastisk mini-roadtrip med go´venninna, og vi kjørte den vanlige runden over Storjorda og via Nupen før vi dro hjem. Stoppa kun én plass for å ta et bilde, for det var begynt å bli for mørkt til at jeg gadd å krangle for mye med mobilkamera..

Det var som sagt en skikkelig koselig tur, og venninna var jo sååå snill å kjøpte litt som vi kunne “trøkke i  trynet”.. nemlig en vanvittig god doughnut 😍

Ellers kan jeg jo fortsette med litt å trøkke i trynet – som frokosten i dag..
Vanligvis går det i knekkebrød med kaviar og kokt egg.. men i dag ble det havregrøt med rosiner.
Bruker å legge rosinene i bløtt over natta..

..så hiver jeg noen scoop med havregryn og litt salt opp i bollen med rosiner og vann, og kjører det på full guff i 1 minutt i mikroen..og ta-daaa! Frokosttid..

Bruker aldri søtning, da jeg syns rosinene er søte nok så det holder for meg.

Men nå er det jo mange timer siden jeg spiste frokost, så da er det bare å begynne jakta på noe mer å trøkke i trynet, da… og litt mer ditt & datt som jeg kan okkupere hjernen med ei stund.. 😉

CU L8R 😊

 

14 kommentarer

Siste innlegg