FYSJAMEG FOR EI SLØV FØRKJA..

Herlighet da.. i dag har jeg altså vært så sykt sløv at jeg er reint skremt over meg sjøl, hehe..
Etter det forrige innlegget som du finner HER, der jeg fortalte litt om planene mine fremover, og ba om litt “drahjelp”, fikk jeg koselig kaffebesøk av naboen.
Jeg var fremdeles i kosedress-modus etter mårra-sløvinga mi.. og gadd faktisk ikke å skifte før han kom, hehe.. dere veit – den lekre saken her 😉

Bildet er henta fra et tidligere innlegg.. var da VIRKELIG alt for sløv til å gidde å posere i dag, hihi..

Jeg ELSKER jo denna dressen, så den dagen den blir for utslitt til å kunne brukes mer, blir det nok lang sørgetid hos Yours Truly..
Vel – det var utenomsnakk..
Når kar´n kom opp, hadde han jaggu røska med seg både vått og tørt for å hjelpe meg å fylle opp fryser og matskap.. noe jeg setter SÅ sykt pris på, at det finnes ikke ord for det ❤
Faktisk så setter jeg sykt pris på heile fyr´n 😉

Men dessverre tar det på å være våken fra klokka 4.15 om mårran.. så etter ei stund med skravling og noen kopper med kaffe begynte øya mine å gå temmelig rundt i hauet på meg..og da tusla naboen seg ned igjen, og jeg forflytta mitt sakkosekk-lignende legeme over i sofa – og her har jeg holdt fortet siden..og akter å fortsette å holde stand her, heilt til senga klarer å lokke meg over på sin side. Snakk om å være sløv.. Gjesp!! hehe..

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg