SUPER START PÅ APRIL

Heisann i kveldinga folkens.. kjenner at jeg er temmelig trøtt i trynet nå…enda klokka ikke er halv 9 enda..
Det tar på å være våken fra før fjøstid om mårran, hehe.

Min første dag av april har vært heilt super.. Etter at jeg fikk fiksa opp i såret mitt hos legen, ble det jo en ganske flott, liten roadtrip på meg. Starta med å kjøre meg en tur ut av byen og sørover..men dessverre ble det bare snøføyk og tull etter hvert, så da jeg kom på Kåringsfjellet, gjorde jeg vendereis..etter et tappert forsøk på å ta et par bilder..

..bare å kjappe seg, før man snør ned, hehe.

Og på returen stoppa jeg et par plasser, men det var snø over alt – og jeg gadd ikke grynne..

Deretter fikk jeg knipsa et bilde av Tjeldsundbrua..

..før jeg kjørte via Kvæfjord og den lange veien hjem..altså via Nupen..

Vél hjemme ble det litt avslapping – og så melda naboen og lurte på om jeg hadde spist middag..noe jeg da ikke hadde – så da dro han jaggu ut og kjøpte pizza som han kom opp med.. snakk om at æ er heldig, da 😍

..og gjett om vi kosa oss med mat, skravvel, ettermiddagskaffe og enda mere skravvel.

Så ja, min første dag av april har vært absolutt super.

Men nå er det litt blogglesing her, før jeg svimer av for natta..

Ha en flottersfin kveld videre..og har du gått glipp av noen av de forrige innleggene mine i dag, finner du de her:

Finn feilen
Legesjekk
Aprilmånedens ord

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg