LEGESJEKK

Da har jeg vært innom legekontoret igjen, for å sjekke at alt er som legen min ønska.

..kjedelig å vente..

Jeg var jo innom der en tur på tirsdag, fordi jeg trudde såret hadde revna litt..men heldigvis var det bare et sting øverst på såret som hadde rakna fordi det var for stramt.

Jeg fikk beskjed sist om å komme før 11.30 i dag, så skulle hun snike meg inn mellom de andre..og litt over 9 var jeg godt plassert på venterommet til lab’en..

..og heldigvis var det ikke mer enn et godt kvarter før de hadde tid til meg på lab’en..og så kom legen inn når ho fikk tid..

Alt så veldig bra ut, men såret væska litt.. og legen mente at det garantert var fordi stinget satt igjen i såret og irriterte det..så ho fjerna det…så nå går det seg til, her.

Så nå er jeg lykkelig for at jeg er ferdig der.. Det er over 2 år sia sist jeg var hos en lege – og satser på at det blir minimum 2 år til neste gang..

Og nå? Yeppz, en liten mini-roadtrip sia jeg likevel er på veien 😉

 

10 kommentarer

Siste innlegg