FINN FEILEN

Jeg liker som sagt en myk start på mårran.. så sjøl om jeg har vært våken sia 4.40 i dag, er jeg enda ikke kommet meg lenger enn til å sitte i bordenden og glo ut av vinduet – og er i gang med å nyte kopp nummer “ørten” med mårrakaffe. Den største gleden jeg har her hjemme, er å sitte og glo ut over fjorden og fjellene i det fjerne. Er jo øya mi, Andørja som ligger rett i synsfeltet.

Jeg kan sitte å glo sånn i timevis – og da blir det jo til at man legger merke til ting og tang..og i dag tenkte jeg å vise dere to bilder av Årbostadtinden hjemme på øya mi. De er sinnsykt uklare, fordi jeg har zooma veldig inn for å få med meg poenget..men likevel..kan dere se “feilen” som er på det ene bildet?

Dette er tatt i dag..

..og dette for 14 dager siden..

Ser du noe feil på det øverste i forhold til det nederste?? Nei? Ja?

Vel – om du ikke ser det, så har jeg bare ett ord her til å begynne med.. SNØ!!!

Yeppz.. det nyeste bildet viser myyyye mer snø enn for det som var tatt for14 dager siden..og DET er feil, det!!
Jeg tok det bildet da, for våren var jo begynt å stikke frem hodet – så jeg hadde tenkt å sammenligne bilder med jevne mellomrom for å se forskjellen.. det er jo bare det at jeg hadde liksom tenkt meg at forskjellen skulle være andre veien – og mindre snø nå – i stedet for mer, hehe..

Akk ja..vi får vel vår til St.Hans tenker jeg – og da skal vi være fornøyd 😜

10 kommentarer

Siste innlegg