STUPTRØTT…MEN EN LULLABY FØRST

Hmmm…jeg hadde EGENTLIG tenkt å gi meg etter det forrige innlegget, for jeg er faktisk så stuptrøtt nå at det durer mellom øra (straffa for å stå opp før fuglan sprætt ut av reiret om mårran)..

…men så fikk jeg lyst til å stikke innom for å ønske alle sammen en fin kveld videre, og ei riktig god natt etter hvert..

Legger ved en liten lullaby også – som i alle fall jeg liker 😊

Så sov godt nu da, alle dåkker flotte folkan der ute ❤️

..og jada..de andre innleggene mine i dag, finner du her:

For en mårra

Appelsinbakkan

Tikk-takk & snik-snakk

Mobrog

Jeg glemte jaggu mars

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg