FOR EN MÅRRA

Har bare EN ting å si – steike ta for en mårra..
Greit nok, søvnen ble det så som så med i natt også – og våkna “for godt” kl.4.40.. Lå å rulla litt i håp om å sovne bittelitt til, men til slutt var trangen til diverse mårrarutiner alt for pågående, så da ga jeg meg for overmakta og gikk ned og sa godmårra til venninna før ho dro på jobb 5.30. Kommer nok til å bli litt trøtt i trynet etter hvert, men tenker at jeg står han av, sia jeg ikke har annet å gjøre i dag enn å tusle rundt og ta det med ro.

Er da som sagt for hos venninna mi og camper – og til forskjell fra mitt lille krypinn øverst oppe i et hjørne i 3. etasje i ei blokk..med null tilgang på frisk luft anna enn ved å halvveis henge å dingle ut gjennom vinduet med kaffekoppen – har da venninna flere muligheter for ei lufthungrig tøtta som meg – med både en liten platting ved inngangspartiet – og en gedigen veranda som går over to sider av huset.

Så gjett hva Yours Truly har gjort så langt på mårran?
Yezz & juhuuu… den første koppen med mårrakaffe – UTE.. kl.05.45.. I LOVE IT!!

Litt isdrag i vinden, så jeg lånte fine pleddet av venninna.

Oh hildrande du for ein herlig mårra..wohohoooo 😍 Bærre å gjøre sæ klar til frokost nu – ute 😉

15 kommentarer

Siste innlegg