JEG GLEMTE JAGGU MARS

…søtten også..en typisk Helene-situasjon har nettopp oppstått..eller oppstått har den gjort for lenge siden, jeg har bare akkurat blitt klar over den.. For her i januar var jeg jo så innmari svær i snakketøyet, at jeg blamerte ut på bloggen til alle som gadd å lese, at jeg skulle begynne å ha et MÅNEDENS ORD som da skulle ha å forholde meg til hver måned fremover.. Men trur dåkker ikkje ho sverrenekka har glømt av å finne et ord for mars??

Men superduperhypersmart som jeg er (sådah, slutt å flir 😜) har jeg kommet på det perfekte ordet som skal gjelde for denna måneden..nemlig GLEMSEL.. hihi..

So what at jeg har glemt mesteparten av måneden? Nå blir de siste dagene å gå med til å glemme alt mulig annet.. glemme at jeg har vondt, glemme å gruble for mye, glemme å være frustrert…

Juppziyeppz…jeg glemte å huske, så nå må jeg bare huske å glemme 😁

Innleggene for de to forrige månedenes ord finner du ved å trykke på linkene.

Januar OVERLEVELSE

Februar BEVEGELSE

 

6 kommentarer
    1. Glemsel, ja!
      Det skulle passe perfekt for flere av oss, er jeg redd.😅 Jeg går rundt og tror at jeg skal huske alt mulig, men like fullt glemmer jeg stadig vekk. Jeg har til og med en bok jeg skal skrive opp ting jeg skal huske, men tror du ikke jeg GLEMMER å skrive i den?😅Sukk…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg